.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دروغ جدید رسانه‌های ضدانقلاب
«کارو پشابادی» 16 ساله، اصالتا کردستانی و ساکن شهرقدس تهران بر اثر بیماری کلیوی، در بیمارستان میلاد فوت کرده اما رسانه‌های ضدانقلاب در جدیدترین دروغ‌پردازی خود، از مرگ این دانش‌آموز به نفع اهداف پلید خود سوء استفاده کردند.
دروغ جدید رسانه‌های ضدانقلاب

شمال نیوز : «کارو پشابادی» ۱۶ ساله، اصالتا کردستانی و ساکن شهرقدس تهران روز ۱۸ فروردین بر اثر بیماری در بیمارستان میلاد فوت کرد اما رسانه‌های ضدانقلاب در ادامه سناریوی کشته‌سازی و در جدیدترین دروغ‌پردازی خود، از مرگ این دانش‌آموز به نفع اهداف پلید خود سوء استفاده کرده و علت فوت این نوجوان را مسمومیت و گازگرفتگی در مدرسه‌ در روز ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ عنوان کرده‌اند.

 

پدر دانش آمور: مسمومیت در مدرسه را تایید نمی‌کنم

 

نادر پشابادی با رد مطالب منتشر شده در رسانه‌های ضدانقلاب، اظهار کرد: فرزند من به دلیل بیماری روده‌ای و کلیوی فوت کرده و هیچ مشکلی در مدرسه برای کارو پیش نیامده و من این مطالب را قبول ندارم.

 

وی با بیان اینکه کارو شب ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ در منزل دچار مسمومیت غذایی شد و به پزشک مراجعه کردیم، گفت: در طی سه چهار روز چندین مرتبه به پزشک مراجعه کردیم و حال پسرم خوب نشد تا اینکه روز ۲۷ اسفند به بیمارستان میلاد تهران مراجعه کردیم و کارو در بیمارستان بستری شد.

 

پدر این دانش آموز افزود: پس از معاینات پزشکی و انجام آزمایشات مختلف، مشخص شد که کارو دچار مشکل روده‌ای و نارسایی کلیوی است و چیزی در مجرای روده کوچک آن قرار دارد، حدود ۲۰ روز در بیمارستان بستری بود و قرار بود عمل جراحی شود اما روز ۱۸ فروردین دچار ایست قلبی شد و از دنیا رفت.

 

پشابادی بیان کرد: چند سال قبل کارو عمل جراحی آپاندیس انجام داده بود که در حین آن پزشکان اعلام کردند فرزندم دچار مشکل روده‌ای است.

 

وی تصریح کرد: پس از انتقال پیکر کارو از بهشت زهرا به کامیاران، اعلامیه مراسم تشییع را در کانال روستا منتشر کردیم، پس از آن رسانه‌های ضدانقلاب مطالب کذب را منتشر کردند و من هیچ اطلاعی ندارم که چرا چنین دروغ‌هایی گفته‌اند.

 

پدر کارو پشابادی گفت: روز ۱۴ فروردین من به مدرسه مراجعه کردم و دلیل غیبت فرزندم و بیماری‌اش را توضیح دادم و از دبیران مدرسه خواستم تا محتوای آموزشی را در اختیار او قرار دهند. کارو نیز تصاویری از خودش در بیمارستان برای معلم و دوستانش ارسال کرده و گفته بود که مریض است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به خاطر غم از دست دادن فرزندم عزادار هستیم و دنبال مسائل حاشیه‌ای نیستیم و هر کسی با من تماس گرفته، اعلام کرده‌ام که مرگ پسرم هیچ ارتباطی به مسمومیت در مدرسه یا مسائل دیگر ندارد و طبق مدارک پزشکی علت فوت، بیماری کلیوی است.

 

بیمارستان میلاد: کارو مشکل کلیوی داشت

 

روابط عمومی بیمارستان میلاد در این باره اظهار کرد: کارو پشا آبادی نوجوان ۱۶ ساله مورخه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ با موضوع استفراغ‌های مکرر به اورژانس بیمارستان میلاد مراجعه و در برررسی‌های اولیه نارسایی حاد کلیه تشخیص داده شد.

 

وی با اشاره به بررسی پزشکان فوق تخصص بیمار تحت درمان و دیالیز قرار گرفت، ادامه داد: در بررسی های تکمیلی توسط پزشکان فوق تخصص گوارش، وجود توده‌ای در ابتدای روده کوچک تشخیص داده شد که مانع عبور آب و مواد غذایی در دستگاه گوارشی و موجب استفراغهای مکرر و طوولانی شده بود.

 

روابط عمومی بیمارستان میلاد افزود: بیمار توسط تیم جراحی، کاندید جراحی شد ولی به علت بی ثباتی علایم حیاتی و حال عمومی بیمار شرایط جراحی و بیهوشی مهیا نشده و علیرغم تلاش کادر درمان بیمار در ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ فوت کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.